,

Shredded outfit

19:01


Last time I was wearing this shredded tee I heard some men around age 50 laughing at me and talking something about me flying through a fence. Well, I didn't care and I'm wearing the shredded tee again! I like it most with these leather pants, I don't think I will ever wear it another way..

I was in town to send out the packages and also for an ice-cream and to a hobby shop to buy some material as you voted for an ear wrap feather tutorial on my facebook. I am wearing my first try today so if you like it, you will see my own and the easiest tutorial on my blog!


Minule, když jsem na sobě měla tohle shredded triko, jsem zaslechla nějaké chlapíky okolo padesátky jak se mi smějí a povídají si něco o tom, že jsem asi proletěla plotem. No nic moc jsem si z toho nedělala a oblíbené shredded triko mám na sobě znovu! Nejvíc se mi líbí s těmito koženými kalhotami, asi ho už jinak nosit nebudu..
Byla jsem ve městě odeslat balíčky, takže vy, co jste ode mě něco kupovaly si kontrolujte schránky, a taky na zmrzku a do hobby shopu pro nějaký materiál, protože na mém facebooku jste odhlasovaly, že byste chtěly návod na ear wrap z peříček. Můj první pokus mám na sobě zrovna dnes, takže pokud se vám líbí, na mnou vymyšlený snad nejjednodušší návod si brzy přijdete na blogu!









shredded tee/trhané triko - DIY
pants/kalhoty - Fishbone (second hand)
jacket/bunda - Cherokee (Tesco)
bag/kabelka - eBay
necklace/náhrdelník - South Korea
rings/prsteny - Santorini, Gate




I was wearing no eyeshadows but tried the Avon gel eyeliner for the first time. Both eyes took me like 20 seconds and really like the look. The color stayed for whole day! I can recommend this product!


Neměla jsem žádné stíny, ale poprvé jsem zkusila tu gelovou oční linku z Avonu. Namalovat obě oči mi trvalo asi 20 sekund a výsledek se mi moc líbí. Barva zůstala sytá po celý den! Tenhle produkt můžu doporučit!


80 comments

  1. celá si krásna a dokonalá!! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Joll, strašně ti to sekne ;-)
    Nad mým oblečením taky občas spolužáci kroutí hlavou, ale nic si z toho nedělám. je to sranda :-D To tričko se ti povedlo! .) Taky už se k tomu nějakou dobu dokopávám.
    Blodýna

    OdpovědětVymazat
  3. strašne sa mi pači tento outfit! krásna :)

    http://mischeldoublew.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělý oufit!
    Můžu poprosit někdy článek na to tričko? Mě se tyhle typy triček hodně líbí,ale nikdy mi nejdou takhle roztrhat :)

    OdpovědětVymazat
  5. uprřímně, mě se tyhle trička nelíbí:) připomínají mi časy, když jsem byla malá a dost triček jsem si roztrhala:D ale tobě to opět neskutečně sluší :)

    OdpovědětVymazat
  6. krásná jako vždy! a máš úžasnou kabelku))

    OdpovědětVymazat
  7. teraz mi kaziš obchody :D hahahah ale nie nie to bol vtip :D
    si skveláá!!

    OdpovědětVymazat
  8. nadherne, snad najkrajsi outfit!:) velmi sa mi paci ta kabelka, ty si krasna, a na to tricko sa chystam aj ja ale akosi sa mi nechce:) ako dlho si to robila?

    OdpovědětVymazat
  9. Krasny outfit!
    Hlavne jsi opravdu krasna, takze myslim, ze by ti sluselo cokoliv;-)

    OdpovědětVymazat
  10. ten sexshop v pozadí :D máš tu nádherné vlasy:)

    OdpovědětVymazat
  11. krásna taška! a och, to triko!!!

    OdpovědětVymazat
  12. uaa to je takova nostalgie ten valmez :-D:-D

    OdpovědětVymazat
  13. Haha ty komentáře na to tričko od okojdoucích jsou mi jasný , ale i tak - LÍÍ SE MI TO :)

    OdpovědětVymazat
  14. To triko se mi popravdě moc nelíbí, ale je pravda, že jsi to krásně zkombinovala! :-)

    OdpovědětVymazat
  15. sluší ti to :)) takový tričko mám rozdělaný ale už tejden se k tomu zas nemůžu dokopat :D

    OdpovědětVymazat
  16. linky mas perfektne urobene...ja som na ne zatazena.gelove som este neskusala..

    OdpovědětVymazat
  17. Máš velice povedený maku-up :)
    sluší Ti to

    OdpovědětVymazat
  18. Děkuju!!!

    Sisi: Dobrá tedy, když už je to tak žádané..:D

    véčko: Jaké obchody?:D

    Michaela: Ani nevím, tak průběžně u něčeho vždycky, 1-2hod čistého času možná..

    Martina Golightly: Nojo, no, všimla jsem si až na fotkách..:D

    OdpovědětVymazat
  19. tyjo, strašně moc ti to sluší! .)

    OdpovědětVymazat
  20. krásna!!!! máš super tie šaty a tvoje prstene sú absolútne perfektné!!!!

    OdpovědětVymazat
  21. myslela som s tym ear cuffs, ale hvoorim, to bol vtip :D

    OdpovědětVymazat
  22. Wow, moc ti to sluší :-)

    OdpovědětVymazat
  23. Wau, číča! :) Ten sexshop mě taky docela pobavil ;D to tričko je super, také se k něčemu takovému odhodlávám :))

    OdpovědětVymazat
  24. To tričko je skvělé a dědky neposlouchej! :D

    OdpovědětVymazat
  25. ty mas tak krasnu farbu vlasov! :)

    OdpovědětVymazat
  26. Tak mně to triko samo o sobě příliš neokouzlilo, ale zase musím uznat, že jako celek na Tobě je to fakt perfektní, já bych asi odvahu neměla, přecejen už mi dlouho není náct,ale jinak Ti to fakt sekne. A ta černá Ti moc sekne!

    OdpovědětVymazat
  27. to triko je úžasný...to víš, co by si chtěla po tich dědkach...ty znaj jenom zástěry:)

    OdpovědětVymazat
  28. Jak to, že ty máš tie fotky vždy tak skvelé...a to tričko je úžas moc by som ho chcela minule som pozerala návod na DIY takého trička ale nejak som to nepochopila a nevyšlo to....a mimochodom máš moc krásne mihalničky

    OdpovědětVymazat
  29. Very nice bag :) A taky obdivuju, jak ti to na všech fotkách tak sekne ;)

    OdpovědětVymazat
  30. krásna :) hlavne posledná fotka a ear wrap skusim :P

    OdpovědětVymazat
  31. znovu si perfektná :)

    (v pozadí niektorých fotiek je vidieť sexshop :DD, zasmiala som sa)

    OdpovědětVymazat
  32. Ty jsi vždycky tak sexy a skvělá! Tu kabelku chci!!!

    OdpovědětVymazat
  33. To jsou ty naušnice za to ucho ne? Já plánuju už zítra právě si udělat normální naušničky s peříčkama. Ale těším se na tvůj návod a máš zase super fotky. :) Jinak zítra už pošlu peníze. :P

    OdpovědětVymazat
  34. YOU ARE SO F"KING BEAUTIFUL !!!!
    HAIR & EYES <3

    CHeck my blog. Let's follow each other !

    CHeers from hell,
    Koka ;*

    OdpovědětVymazat
  35. Omgosh! You always leave me speechless and stunned! your close ups (third and last pic) are so beautiful! Your eyes, oh my god, your eyes!!! And the shape of your face is so perfect! You could be goddess Aphrodite actually! Superbeautiful!!!!! WOW!!

    And about the outfit, I say f**k these old men! They have no idea of fashion, in contrast to you, who have such a gorgeous sense of style! I love this shredded top and you'd better were it over and over again, because it's gorgeous and you ROCK it, to say just the least! I also ADORE your leather jacket, and your accessories, especially the cross necklace and the mustard ring! AND YAYYYY for your pretty earring! You're amazing and so talented! I'd really like to see a tutorial! Oh oh I forgot your baaag!! It's such a baby, I'm loving the studs! :D

    OdpovědětVymazat
  36. ale vsak kludne to predavaj! tiez to nie je moj napad! :) mne to vobec nevaaaa!

    OdpovědětVymazat
  37. kožený gatě, moje láska na celej život. na tuty!!:)

    OdpovědětVymazat
  38. krásna si..a celé tooto sa mi páči..blízke môjmu stýlu,krása

    OdpovědětVymazat
  39. Jááááááj, to se mi líbí :-D

    OdpovědětVymazat
  40. joll si skvelá
    a prosím prosím odkiaľ máš tie pierka, ja neviem nikde také pekné zohnať!

    OdpovědětVymazat
  41. I'm glade you didn't listen to those silly men, You look lovely. Love Sia x

    OdpovědětVymazat
  42. Po ročním sledování různých blogů jsem se rozhodla konečně taky trochu experimentovat a nenosit furt jenom džíny, tenisky a svetr, sice na mě teď taky občas někdo kouká jak na blázna, ale já se teď cejtim mnohem líp.

    Moc se mi líbí Tvůj styl, a moc Ti to sluší snad vždycky!

    OdpovědětVymazat
  43. skvělá taška, tu ti asi ukradnu :D

    OdpovědětVymazat
  44. Niiice, I like your skin! So flawless :)

    яσѕαℓуи
    www.LynSire.com

    OdpovědětVymazat
  45. ty jsi nehorázná kočka!!!
    tohle ti strašně sekne =)

    OdpovědětVymazat
  46. vsechny doplnky jsou super v tomto looku!Big Like :)

    OdpovědětVymazat
  47. Great look!

    <3

    http://miriscastle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  48. ta rztrhana halena je vyborna!!! na dedky kasli ;o)

    OdpovědětVymazat
  49. Kožene veci ti mega idu ! Inac si asi najkrajsia blondyna.Fakt.Niesi v tvary tuctova ako vsetky.Suprrr. :)

    OdpovědětVymazat
  50. Mne sa strasne pacia tvoje prstene):) Najma ten cerveny:)

    OdpovědětVymazat
  51. Bunda dost dobrá, to koukám, že Cherokee.. Celkově velmi povedený a dotažený outfit!
    http://natalbernard.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  52. takovehle poznamky starsich panu jsou vetsinou dost nemistne:/ nemam to rada!

    OdpovědětVymazat
  53. Joll si kočka, tričko sluší moc. zajimalo by mě čím se živíš, podle toho co pišeš na blog to vypadá,že si jen užíváš nákupy a zábavu .. :D Měj se krásně

    OdpovědětVymazat
  54. Jéé! Ty jsi fakt krásná:) ty peříčkové náušnice jsou super, taky si je chci udělat:)

    OdpovědětVymazat
  55. Líbí, jen bych asi zvolila kožené kalhoty dole ještě víc slim :)

    OdpovědětVymazat
  56. úúúúúúúúúúúúžasné triko! hoď sem návod hned teď
    (a dobu jak dlouho ti to trvalo k tomu:D)

    OdpovědětVymazat
  57. WOW wow wow, amazing outfit! I love the tee, so rock&roll!

    ♥ Kisses ♥

    http://thrilloftheheel.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  58. pro změnu neuvěřitelné... to tričko je perfektní... taky mám podobné, ale proti tomu tvému je úplně lame!

    OdpovědětVymazat
  59. Wow great, I love your outfit! :)

    OdpovědětVymazat
  60. tie pierka sú super, celý outfit krásny!! :)

    OdpovědětVymazat
  61. Strašně sluší!!! Fakt opět moc povedený!!! :)
    Jsi kráska :)

    OdpovědětVymazat
  62. Eh tak to vypadá když má někdo cit pro modu a styl :)) jsi půvabná slečno

    http://katherine-in-wonderland.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  63. HAH - dědkové asi měli svůj den, protože to tryko je prostě boží. Mě když banička viděla v ripped jeans, zeptala se mě, jestli jsem to s těma dírama koupila, nebo jsem ty kalhoty trozstříhala sama. Pche. :D Mimochodem, tento outfit je skvělý. Jako každý, jasně♥:)

    OdpovědětVymazat
  64. Alica: Skvělý fotograf!:P na triko taky nahodím nějaký návod, snad, je to jednoduché!:) A co je to "mihalničky"??:D

    Ivanka: Hh, njn, co s ním, retušovat ho nebudu!:P:D

    Lucy: Jojo, taky bude návod!:)

    Demy: You're right!:) Thank you!

    babô: Tady u nás přímo hobby shop na domácí výrobu šperků a podobných prkotin.:P

    TiNA: Skvěle! Přesně o to se vlastně blogováním snažím! Probudit v takových, jako jsi tenhle smysl oblékání!:)

    Katie: Ehm, popravdě není moje!;D

    Petra: Překládám a pracuji z domu, takže nic zajímavého.:P Materiály mám zakázáno jakkoli šířit, takže ani není nic s čím bych se tady chlubila..;)

    Tyna: Budee:) a trvalo tak 2 hodiny čistého času?..

    Jana: Haha, aspoň ji vůbec napadla možnost, že by se to tak prodávalo, to hledím!:D

    OdpovědětVymazat
  65. triko je opravdu bezva !

    lesimple.sk

    OdpovědětVymazat

Thank you for every single comment you make!<3 Be sure I will get back to you! If you have a question, please use my Ask.fm instead.

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.