Gold tools

14:04

Kabelka s hodinkama jsou mým momentálním oblíbeným kombem úplně ke všemu. Tady k nejjednoduššímu outfitu v podobě skvělé oversized košile, která je podle mě must have v šatníku. Já ji chtěla původně od Cos, ale levnější variantu jsem zatím našla na internetu. Hodinky jsem doplnila barevnějším náramkem, přes sebe hodila šálu a na sluníčku mi bylo teplo i v tenkém kabátku Monki, který mám z asosových slev.


shirt, scarf - Sixkisses
coat - Monki
jeans - Bershka
boots - Zara
bracelets - eBay
bag - Michael Kors
watch - Marc by Marc Jacobs
sunglasses - Ray Ban

4 comments

Thank you for every single comment you make!<3 Be sure I will get back to you! If you have a question, please use my Ask.fm instead.

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.