Leopard piece

19:29

Espadrilky jsou skvělá záležitost, pokud vás ovšem nedřou do pat jako mě. Doufala jsem, že je rozchodím, než za pár dní odjedu na výlet za oceán, ale už jim nedávám moc šancí, že by snad jely se mnou. Možná se o to budu pokoušet, až se vrátím, líbí se mi totiž moc. Odkoukla jsem je u blogerky Káti, děkuji za inspirační post.:) K černobílým outfitům, které mám nejradši, je snad ještě využiju.



top - Zara
jeans - H&M
espadrilles - F&F
coat - Monki
bag - Michael Kors
watch - Marc by Marc Jacobs

4 comments

  1. Z vlastní zkušenosti musím bohužel říct, že mě se podobné espadriles rozchodit nepodařilo =(

    Užij si výlet =)
    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
  2. Jsou parádní, možná by ti seděly, kdyby tu patu neměly tak nízkou. Já mám problém zase s palcem, proto nemůžu nosit většinu loafers.

    OdpovědětVymazat
  3. já nevím, ještě jsem jim nepřišla na chuť.

    OdpovědětVymazat
  4. jsem ráda, že stále ještě přidáváš příspěvky, protože Tvé looky jsou plné inspirace! :)

    OdpovědětVymazat

Thank you for every single comment you make!<3 Be sure I will get back to you! If you have a question, please use my Ask.fm instead.

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.