Best buys of 2016

16:28

Nemám připravený velký new-in za poslední rok, ač to byl jeden z nápadů na článek, ale rozhodla jsem se shrnout jen svých pár nejlepších nákupů roku 2016, které jsem s postupem času nejvíce ocenila a využila. Nejsou to ani žádné mega fashionisto věci, s postupem času dám nejvíc na pohodlí a praktičnost, ale samozřejmě stylově, haha!


Pohodlné pevné boty na menší výlety hlavně do měst jsem potřebovala a nakonec jsem se nechala unést vlnou Timberland. Nad jejich pohodlnost a styl prostě není a ač jsem zvažovala i černou verzi, klasiky zvítězily.


Co v zimě využiju rozhodně nejvíc, je péřová bunda The North Face. Zaznamenala jsem, že se tenhle trend kupodivu dostal na výsluní, to jsem ale netušila, když jsem ji zahlídla na amerických turistech v Praze asi předminulou zimu. To jsem se zrovna vyválela ve sněhu v kabátku na kole. Cyklistika v zimě není sranda a přesně tohle jsem potřebovala. Bunda jako spacák do -20 stupňů, a jak je lehoučká!


Další boty do nepohody. Všechny tohodle typu co jsem kdy měla, byly k ničemu. Ugg z ovčí kožešiny jsou však naprostý zázrak na namrzlá chodidla. Nesmíte se brodit sněhem, ale když jedete na kole, teplo zaručeno.


Poslední věc, která mi udělala fakt velkou radost, byl dárek. Parfém Jo Malone - Earl grey and cucumber byl na mém nesehnatelném seznamu přání fakt dlouho a můj Ježíšek mi přání vyplnil. Balení je to pořádné a s tím jak intenzivně voní jen jedno stříknutí, myslím, že mi něco vydrží. <3


0 comments

Thank you for every single comment you make!<3 Be sure I will get back to you! If you have a question, please use my Ask.fm instead.

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.