Freezing cold

17:07

Jak mrznete v tomhle super počasíčku? Já mám zimu celkem ráda, ale tohle je přece jen trochu moc. Tady je můj outfit do extra mrazu a když k tomu nahodim i kuklu a čouhaj mi jen oči, v klidu tak vyrážím každý den do práce. Okej, to mám často ještě jednu kalhotovou vrstvu. Ale jinak největší zásluhu má tahle bunda z 700g husího peří. Je lehoučká a když je na nule, stačí mi pod ni tričko. Timberland jsou geniální, neprofouknou a díky masivní podrážce se mi na nohy nedostane zima od země. A krásně mi ladí s maxi Kankenem!


jumper - Zara
jeans - Monki
boots - Timberland
jacket - The North Face
beanie - Dear Friends
backpack - Fjallraven Kanken
scarf - Acne Studios
mittens - second hand



0 comments

Thank you for every single comment you make!<3 Be sure I will get back to you! If you have a question, please use my Ask.fm instead.

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.