Oversized cotton candy

10:24

Z kousků, které jsem si za poslední dobu pořídila, jsem si nejvíc oblíbila totálně úchylnou obří růžovou mikinu z H&M, kterou mám ve velikosti S, takže délka rukávů ke kolenům a skutečnost, že bych se do ní vešla 3x je opravdu schválně. :) Oversized věci miluju a tuhle mikinu tolik, že jsem se několikrát přistihla, jak ji nosím jen tak doma a klidně bez trička a na spaní. Je tak měkkoučká! Chápu, ne každý by ji vytáhl ven, ale na to se já vždycky těším nejvíc. Obvykle si k ní vezmu skinny džíny a nechám ji vyniknout jako jediný barevný prvek. Nové mám i botky, ale nechali byste je na háemkovém eshopu poslední ve vaší velikosti za ani ne 4 stovky? Semišová kšiltovka je taky nový kousek - pánský New Look z Asosu.


sweatshirt, boots - H&M
jeans - F&F
purse - Marc by Marc Jacobs
hat - New Look 
rings - Primark

0 comments

Thank you for every single comment you make!<3 Be sure I will get back to you! If you have a question, please use my Ask.fm instead.

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.