Bydlení ve Stockholmu

14:25

Ve Stockholmu jsme byleli jako vždy přes airbnb. Tam se dá taky sehnat byt o dost levněji než hotelový pokoj, a překvapilo mě, že lokalita už tolik nemění cenu. Šli jsme tedy do bytu v centru, přímo na nejvíc cool ostrůvku Sodermalm. Byt nakonec nevyšel tak draho, určitě méně než 2000 Kč na noc (což je na Švédsko bomba). Airbnb bydlení mě hrozně baví, tak jsem se o něm rozhodla napsat samostatný článek jako při ubytování v jiných lokalitách, kam jsme cestovali. A za fotkama z bytu najdete naprostou bombu která se dostala na můj elektronický wishlist hned na první poslech. Znáte Bose?


Na cestu jsme si sebou vzali nový bluetooth reproduktor Bose SoundLink mini, který je od té doby, co jej máme, naším denním společníkem. Jedná se o přenosný reproduktor, který připojíte k jakémukoli zařízení pomocí bluetooth a už si užíváte dokonale kvalitního zvuku až po dobu 10 hodin na jedno nabití. Můj drahý je mistr v oboru, tak si troufám  říct, že máme doma hodně kvalitní techniku, ale od té doby, co máme Bose, nepouštíme hudbu ani seriály přes nic jiného. Na to jak je malý a lehký dokáže ozvučit pomalu i malý taneční sál; a ty basy! Pro někoho jasná volba na cesty nebo na piknik, no, pro nás už forever!:))


2 comments

  1. Dobrý den, ráda čtu Vámi napsané články, hlavně o bydlení. Jsou mi inspirací pro vylepšení interiéru mého garsonka. Proto jsem prohlížela internet a jedné webové stránce tady se velmi líbily přehozy na sedací soupravu. Jenomže nemám s těmito stránkami zkušenost, už jste někdo tady něco objednával. Děkuji.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, ráda čtu tvé zajímavé články. Tento o bydlení mě zaujal. Byl mě inspirací, k zútulnění mého malého bytu. Vylepšila jsem to nový osvětlením, které jsem objevila na těchto webových stránkách. Přeji překrásný den.

    OdpovědětVymazat

Thank you for every single comment you make!<3 Be sure I will get back to you! If you have a question, please use my Ask.fm instead.

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.