,

Birthday wishlist ´17

17:05

Můj tradiční narozeninový wishlist se stal nejen inspirací pro čtenáře, ale už nějakou dobu slouží také jako nápověda pro mé blízké, takže mami a spol, pořádně si to pročtěte. :) Ale bacha, neručím, že si některé přáníčka nesplním sama ještě do svých narozenin!
Zalíbily se mi chlupaté pantoflíčky, asi mám slabost pro věci napůl letní napůl zimní, viz moje žabky s kožešinou nebo Birkenstock z šedé kobercoviny(?)! :)

 Ještě jsem se nerozhodla jestli bych chtěla olej Nuxe klasický nebo s třpytkami (vyzkoušel jste někdo obě verze?). Nejraději bych vzorečky obou!

Mikina Kenzo Tiger je klasika, jen se tradičně nemůžu rozhodnout v jaké barvě. Hlavně ať je trochu oversized!

Obří rostlinka. Samozřejmě se mi líbí monstera a ač té, co si piplám v práci se celkem daří, obecně platí, že mi dříve nebo později umře. Mega kaktus by mohl být lepší volbou. 

Anabelle Minerals kosmetika je pro mě objev roku. Zatím objednávám po vzorečkách, ale brala bych minimálně velkou verzi medium korektoru a cestovní flat top štětec na make-up. 3 dny po narozeninách mě ale čeká nějaké cestování, takže si asi vypomůžu sama, ať mi nic nechybí. :)

Protože se chystám i do teplejších krajů, plánuji pořízení opalovacího krému, a jedině v bio kvalitě. Doporučuju si k tomuhle něco přečíst.

Boty! Při brouzdání na internetu se mi zalíbily dvoje nízké kozačky. Vínové sametové Steve Madden a s průhledným podpatkem Public Desire.

Džíny Levis mám vybrané, vyzkoušené, takže vím model a velikost, ale zatím jsem ve fázi rozhodování jakou barvu džínoviny.

Když už do Levisu, asi odejdu i s jejich basic trikem. Ještě opět nevím s jakým přesně. :)

Na dodržování pitného režimu jsem vážně strašná. Chtěla bych nějakou skleněnou lahev, která bude stylová natolik, že na pití vody nebudu zapomínat!

Letos to se mnou asi nebude nejjednodušší, ale však vy všichni víte, že nejvíc by mně potěšil výlet, pobyt, dovča, vlastně jakékoli cestování!

1 comments

  1. Zajímavý wishlist, něco vypadá fakt krásně, třeba o tom Nuxe oleji už taky dlouho přemýšlím a za sebe bych šla asi spíš do toho bez třpytek :) A kvalitní opalovací krém se na léto bude taky hodit. Když už jsem u toho, co si myslíte o této metodě v kombinaci s opalováním? Za jak dlouho byste do toho šly aby to neskončilo nějak špatně? A ještě musím podotknout, že ta skleněná láhev je opravdu moc krásná a asi nějakou láhev budu v budoucnu taky shánět :)

    OdpovědětVymazat

Thank you for every single comment you make!<3 Be sure I will get back to you! If you have a question, please use my Ask.fm instead.

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.