,

Christmas wishlist '17

18:04

Můj blog se asi oficiálně stává soupiskou pro moje narozeninová a vánoční přání, jak tak koukám. Já ale tyhle příspěvky miluju i na ostatních blogách, pravidelně je projíždím, když nemám inspiraci a někdo po mně rychle chce vědět, co by se mi tak hodilo. U mě v tuhle chvíli vyhrávají tyhle maličkosti :)



1. Oversized šat není nikdy dost. Tyhle krajkové by mohly být perfektní třeba na Štědrý večer.

2. Ze samoopalováků mám ráda Bondi Sands i St Moriz, ale čím dál víc přecházím na eko, bio a vůbec přírodní produkty, takže bych moc ráda vyzkoušela některé samoopalovací přípravky od této značky. Minimálně tuhle Eco Sonya vodu na obličej musím vyzkoušet!

3. Dobře, tahle paletka asi není bio, ale burgundy je MOJE barva, takže po těhle očních stínech od Maybelinne už nějakou chvíli pokukuju.

4. Další designová svíčka by mi udělala velkou radost. Teprve nedávno jsem dopália Diptyque, kterou jsem dostala už k loňským narozeninám! Byredo mají svíčky minimalistické, přesně podle mého gusta.

5.Výšivky ve folklorním vzoru jsou teď můj nejoblíbenější trend. Tyto jsem si vyhlédla jen za pár korun tady.

6. Tahle čelenka se jmelím je totální blbost :D ale myslím, že to potřebuju!!!

7. Další krok k lepšímu - mistička pro pejska z eko materiálu. Na cestování by se hodila i jedna skládací :)

8. Prohledávám všude možně a hledám tuhle vintage Louis Vuitton crossbody. Novou bych ani nechtěla.

9. Nemůžu najít svoji kabelku ve tvaru ořechu. :D Tahle kaktusová by mi ji dost možná vynahradila. Motivy kaktusů a avokád jsou teď moje nejoblíbenější!

10. Jakákoli bio kosmetika by mě nesmírně potěšila. Mám moc ráda značku Nobilis Tilia, jsem věrná jejich vodám i olejíčkům, masku jsem ještě nezkusila.

11. Ledvinky mě dost baví. Hlavně ty velké, co se dají skvěle nosit i jako crossbody. Zatím jsem si pořídila jednu na asosu, ale tahle klasika od Alexandra Wanga je skvělá.

12. Kozha numbers kabelky se mi pořád líbí, a to dost. Jen bych si ji chtěla nejdříve ošahat naživo, nevíte kde?

13. Jako velká milovnice Gilmorek by mi tahle nedávno vyšlá knížka udělala taky velkou radost. :)

14. Mega tlustá pletená deka. Maminka už ví, jak uplést, teď jen sehnat tuhle gigantickou vlnu, věděl by někdo?

1 comments

  1. Kosmetika vypadá dost zajímavě a líbí se mi, že uvažuješ dost ekologicky, třeba kdybych měla ještě zmínit tu misku pro pejska, která vypadá opravdu dobře :) Máš nějaký názor na kosmetiku odtud? Taky vypadá dost přírodně a jak si čtu různé články na blogu, tak to nevypadá, že je ti ekologie úplně vzdálená :) A ta deka musí být prostě skvělá, hlavně když je všude zima je to podle mě něco, co člověk vážně potřebuje :)

    OdpovědětVymazat

Thank you for every single comment you make!<3 Be sure I will get back to you! If you have a question, please use my Ask.fm instead.

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.