Bydlení v New Yorku 2018 Brooklyn

11:03

Naše druhá cesta do New Yorku byla až po třech letech teď v prosinci. Předvánoční období je kouzelné a jinam než do NY bych asi v tuhle dobu nejela. Říkala jsem si, buď doma nebo New York city, které má pro mě o svátcích své kouzlo. A nebo možná ještě někde na chatě v horách s celou rodinou :) Minule jsme byli ubytovaní na Manhattanu tady a tady a shodli jsme se, že příště by to chtělo více prozkoumat Brooklyn. Výlet jsem nadělila příteli k narozeninám jako kompletní balíček a jeho plánování jsem si moc užila. Miluju vybírat, kde bydlet, kam se jít najíst, i kam každý den vyrazit. Chtěla jsem bydlet přes airbnb, mít svůj byt celý pro sebe a připadat si tak trochu jako místní. Nezbytností byla kuchyň, abychom si alespoň trochu mohli vařit a ušetřit tak peníze za jídlo v restauracích. New York je vážně drahý! 
Hledala jsem dost dlouho a už to vypadalo, že můj budget 1500-2000 Kč na noc je naprosto nereálný. (Minule jsme na Manhattanu platili něco málo přes 2000 Kč/noc). Nakonec se mi ale podařilo najít tenhle krásný byteček newyorské umělkyně, která v naše data zrovna cestovala za prací. Mělo to menší háček. Budeme se v její nepřítomnosti starat o jejího domácího kocoura. :D
Xavier byl ale boží číča a cítili jsme se i díky němu jako doma. Mít na airbnb kočku není tak úplně obvyklé, ale vlastně proč ne. Bookovat přes airbnb nemůžu jinak než doporučit a pro slevu 1 000 Kč na první rezervaci klikejte TADY.


3 comments

  1. No musím říct že stylové bydlení ;) Na airbnb se da najít opravdu pěkné ubytování ale musí člověk hledat no. Jinak jak je to s cenami za jídlo a jaké jídlo se tam vlastně vaří co se týká restauraci a řetězců? Dá se tam sehnat i třeba něco v tomhle stylu? A na kolik tam vyjde třeba oběd v nějaké průměrné situaci.

    OdpovědětVymazat
  2. Zdravím, musím říci, že máš stylově zařízené bydlení. Kuchyňku máš hezkou , líbí se mi jídelní stůl se židlemi. Inspirovalo mě ke koupi nových židli do kuchyně. Prohlížela jsem internet a tady jsem narazila pár takových, které by se mi hodily do interiéru mé kuchyně. Přeji pohodový den.

    OdpovědětVymazat

Thank you for every single comment you make!<3 Be sure I will get back to you! If you have a question, please use my Ask.fm instead.

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.